Jag är såå nykter...

Datum: 2009-01-16 Tid: 20:25:29
Jag har inte druckit alkohol sedan juldagen.
Börjar kännas lite trist. Och inte får jag dricka
den här helgen heller, suck. Och nästa helg
kanske jag måste flytta. När fan blire kröööök ?!
Och var är alla mina inbjudningar till alla dom
dära superhäftiga festerna? Min msn är
[email protected]...  Eeeh.

Jag älskar att vara riktigt packad. Lite lagom
kan slänga sig i väggen, ska det va' så ska de!

Kan ju bjuda på en liten bildserie från lucia,
då vi var skaaaapligt dragna, Josse, Anna & jag ;)
Jag är då iaf inte rädd för att lägga upp fula bilder
på mig själv, haha. Man måste väl bjussa lite.



Fulla del 1



Fulla del 2



Fulla del 3



Fulla del 4



Fulla del 5



Fulla del 6



Fulla del 7



Full del 8

Bädda sängen o gå härifrån !

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

HAHA! Bild ett ser ut som du ba iiiiiiiiih

2009-01-17 @ 15:27:54
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad snygga vi är;)

2009-01-20 @ 19:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<