Jag är så BRA

Datum: 2009-01-18 Tid: 21:37:02
Var och hälsade på min vän ända från barnsben, Carro
(kännt varann innan vi var födda typ?) och hennes familj.
Mycket trevligt! Och Julia Pettersson åt varken tårta eller
kaka. Inte ens saft! Vatten! Så jävla bra jag är. Utan jag
åkte hem sen och käkade frysta bär & fil.



Första veckan är värst, sen blir det lättare. Nu när jag
flyttar ner till centrum vill jag börja träna gym.

Och påtal om ingenting, så tycker jag att slitna jeans-
trenden är såå nice. Dessa go'ingar från Gina vill jag
haaaa.



Fast just nu är kläder & shit prio två i mitt liv, behöver
köpa såå mkt annat. Hårfön, mixer, micro, internet, osv...

Godnatt älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Det är snyyyyyggt

2009-01-19 @ 15:44:48
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

Det är snyyyyyggt

2009-01-19 @ 15:44:59
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<