I'm so lucky lucky

Datum: 2009-01-11 Tid: 19:40:45
Vissa dar är jag verkligen en hormonstinn
tonåring igen. Fan så jag känner mig
uppgiven ibland. Jag har ingen aning om
vad jag vill göra med mitt liv, men det känns
som att det behöver hända nånting nu alltså.

Min lägenhet jag hade sökt var borttagen från
hemsidan. Jippie. Får jag fortsätta bo hemma
alltså. Det hade ju iaf varit någon slags
förändring
, att flytta.

Håller på att tanka Butterfly Effect, en av mina
absoluta favvo-filmisar. Ska käka fett och
grina lite.

Puss.



Smile!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kommer fler tillfällen ;)

Tänk på mig som fattig, arbetslös väktare.. jag får bo hemma ett tag till :(



men.. nu är det bara 4 dar kvar till systemet ;) hehe

pöss påre :)

2009-01-12 @ 17:44:42
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<