Gårdagen

Datum: 2009-01-25 Tid: 20:47:02
Ja, igår så blev det ju utgång.



Började med förfest 21.30 hos mina nya grannar :) Mycket
trevligt.

  

Drack en halv Baccardi apple och blev hyffsat i hatten.
Sedan åkte vi in till People vid elva. Har en jävla minneslucka över
stora delar av kvällen, blev full fullare fullast.



Malin



Jag och Kith shejkade som fan ;)



Träffa Niclas å drog lite shots :)



Älskling kom :D:D
Men seriöst, jag måste sluta snusa på fyllan... :S


Johan kom och hämtade oss sen, vi drog strax före tre
tror jag? Käka Max och sedan var det sängen och första
sovningen i lägenheten, det var mysigt :)

Mådde apa idag, och blir intressant att se hur mkt pengar
jag gjort av med... morr. Men en kul kväll iaf, tack folket! <3

Kommentarer
Postat av: Joz

Haha ååh! jag vill ha lite krogbilder!

2009-01-27 @ 10:08:12
URL: http://joz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<