Första!

Datum: 2009-01-05 Tid: 23:05:25
Äääntligen, blogg ;)
Hade lite problemos med namnet, kom inte in på
min gamla julet.blogg.se, så fick bli en juules!

Har haft en tvättäkta slapparkväll, rough dag på jobbet!
Körde Kosmos, Ina, Infra och Harmony innan lunch i
nästan -15 grader. Frös likt en skinnflådd gnu på Grönland.

Igår fick jag nån ingivelse att jag skulle laga mat!
Och så blev det. Bjöd la familia på lyxmiddag, till förrätt
gravade laxrullar med sparris och avokadomousse, och till
huvudrätt coeur de filet provencale.
Kände mig riiiktigt duktig va ;) Älskar att laga mat, bara man
har tid så äre riktigt kul.



Förrätten



Jag fixar käket, och blekte
min utväxt samtidigt.

Hugs, Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<