Flytt pågår !

Datum: 2009-01-22 Tid: 21:17:22

Idag ringde Östhammarshem och sa att jag kunde
få skriva på hyreskontraktet och hämta nyckeln. Wiie!
Fick sluta lite tidigare, och sedan en hej-jävlarns färd
hemåt för att hinna, gasen i botten.

Vilket inte var så smart. Fick sladd och tappa kontrollen,
bilen for runt 180 grader men fick stopp precis innan jag
for ner i diket. Tur att jag inte hade möte. Kan lova att jag
hade feting hjärtklappning.

Jaja. Skrev kontrakt och nu bor jag på Parkvägen.
Har börjat flytta in grejer, fortsätter i helgen.



Kan ju alltid bo i transporten sen om de skiter sig!
Har tyvärr bytt säng med bror, blev tvungen att inse
att en 180 verkligen inte får plats. Mjöp. Hej 120...


 

Här ska badas!

 

Miniköket! Shotsglasen är inhandlade ;)

 

Pappa med min tjockis-tv som snart ska bytas ut,
och mina snygga trasiga persienner. Morr.

Det kommer att bli fint sen, när jag fått inreda det
a lá Jules ;) Imorrn bär det nog av till stan igen.
Måste shoppa massa massa...

Pusskrams.


Kommentarer
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

funnybunny! :D

2009-01-23 @ 01:46:12
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Joz

hihi mysigt! och kör inte som en tok :((( du vet vad jag tycker om sånt

2009-01-23 @ 11:02:04
URL: http://joz.blogg.se/
Postat av: kusin...

tjockis Kent med tjockis tv..haha

2009-01-31 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<