Fångad av en stormvind

Datum: 2009-01-12 Tid: 19:22:09

Orkan ute fan! Gissa om det var svårt att
krypa ut ur duntäcket imorse när det blåste
så att rutorna skallrade...

Rough dag på jobbet, började med att köra
fort med Isa Tilly, som kändes finare än
aldrig förr. Kul! Sedan Korall Tilly och
Krista Tilly i skogen. Enda negativa med att
det är plusgradigt är att det är så fucking
skitigt. Som Christine sa; 'varför spendera
dyra pengar på skönhetssalong när man kan
få gratis lerinpackning på Tilly?'

Undrar varför inte min roooosa kamera har
kommit än? Dumma onoff. Jag vill börja
fota lite, så jag slipper lägga upp gamla
bilder om och om igen.

Eftersom det inte verkar bli någon lägenhet
till Julia, så har Julia plockat upp tatuerings-
planerna
igen! Nånting måste göras, haha,
patetiskt men sant. Svårt de där med gaddning,
helst skulle jag vilja ha en stor blaffa på magen,
just nu när man är hyffsat smal och snygg.
Men kul när man är 40 lixom? Så får nog
bli en stor blaffa i ryggslutet istället. Slipper
jag ju iaf se skiten när jag blir medelålders.



Nuuu ska jag ta en varm, lång dusch så att man
luktar lite godis, och sen krypa ner under dun-
täckiset och kolla filmis! Hihi.

Krämkräm.


Kommentarer
Postat av: Annelie

haha kan du ha snott den bilden från min bdb? ;) hehe

2009-01-13 @ 18:13:03
URL: http://alvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<