Dagens

Datum: 2009-01-24 Tid: 20:11:05

Jobbat idag i snöstorm - körde Kosmos och sen
fick det fan va nog.

Mami & jag försökte skruva ihop mina stolar + bord
idag. Det lär ju gå fort, NOT. Två timmar slet vi, resultat;
två halvfärdiga stolar. Vi konstaterade att skruvande är
karlgöra.

Sitter här iordningfixad och väntar på att Malin ska komma
hem. Vi ska förkröka och sedan utgång. Är fruktansvärt trött,
men med lite sprit kanske man blir pigg! Eller precis tvärtom...

 

Fick ett tips av en läsare att tupera håret där man hade volume-
mastrat det, och jäklar vilken volym det blev, TACK!

Nu ska jag slänga på mig nåra schyssta paltor och tagga till.
Ska sova i min lya ikväll för första gången, nice.
Rosa kameran följer med ikväll <3

Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<