Bekännelse nr 1

Datum: 2009-01-12 Tid: 19:57:05

Det finns ett folkslag jag inte förstår mig
på.
Det är sånna som har godisskålar
på TV-bordet eller i bokhyllan. Fast värst
är ändå dom som har tablettaskar i hand-
väskan. Typ halstabletter. Jag klarar
inte av ett sådant ansvar.

Idag tänkte jag att 'nu ska jag börja mitt nya,
vuxna liv! Jag ska köpa extra drops, och den
ska ligga i min bil i tre dar, nej fan, minst en
vecka typ!'
Köpte mig en sån där god ask extra
drops
, dom där med pulver i. jag tog en.
tänkte 'nu ska jag suga, som en vuxen
människa!'
Efter två sekunder har jag bitit.
Efter tio minuter är hela asken slut, hann inte
ens komma till Hallstaviks vägskäl innan jag
hade käkat upp hela jävla skiten.

En gång köpte jag ett sånt där bigpack med
extra-tuggummin på Ålandsbåten, typ 20 paket
tuggummin kanske? Det var slut på tolv dagar.

Jag kan verkligen inte behärska mig när det
gäller sånna saker. Och jag tror aldrig att jag
kommer bli så pass mogen att jag har skålar
med karameller i färgglada papper framme
på borden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag är exakt likadan. Det är sjukt.

Såna människor måste ha svår diabetes.

2009-01-12 @ 23:00:38
Postat av: sanna

haha mittknep ä att jag gömmer de, och sen hittar de sen :P jag kan inte heller vänta-

2009-01-13 @ 02:36:48
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Saknar dig med ! Måste ta oss samman och träffas :)

2009-01-13 @ 09:25:29
URL: http://frokensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<