Våren är snart här

Datum: 2009-02-20 Tid: 18:57:07
Såg årets första vårtecken här om dan. Två katter som
pippade, mitt på vägen. För de som inte har fått äran att
skåda ett samlag mellan två katter, kan jag berätta att det
går till precis som på porrfilm, snabbt, hårt och aggressivt.
Brudkissen spelar svårfångad, för att sedan lägga sig och gnida
hela kissekroppen mot marken och kurra.  När hon väl blir
uppvaktad av killkissen, så fräser hon samtidigt som hon
vickar på kisseröven. Sedan sätter killkissen på tjejkissen, klorna
i ryggen
och tjejkissen skriker som in i satan. Dom sitter ihop en stund
och juckar, och detta är ganska intensivt och ingenting kan störa.
Sedan kastar sig killkissen bort fort som fan, och tjejkissen ser
honom inte förän till nästa vår.

De ni. Jag fick skåda det intensiva juckandet en meter ifrån min
bil, kattbövlarna bara glodde mot bilen och fortsatte pöka som att
det inte fanns någon morgondag.

Nu är det vår!



Ofelia är dock orörd, kastrerad och gillar inte killar längre!

Kommentarer
Postat av: stina

hahahahaha x)

2009-02-21 @ 01:28:56
URL: http://stiinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Annelie

haha de är väldigt stabilt :p

2009-02-21 @ 08:08:52
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHAHAHA oj oj, måste vart väldigt fint att skåda ^^

2009-02-21 @ 17:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<