Uppsala

Datum: 2009-02-17 Tid: 19:30:17
Åkte till stan efter en rough dag på jobbä'. Vi hade
inte lunch föränn 13.20 idag, uscha. Och springa och
jaga envisa FUXston som inte vill komma in klockan
ett är något som gör en så fruktansvärt pigg och glad... NOT.

Sen börna jag iväg till stada med handväskan i högsta hugg,
innehållande min datormaskin. Lämnade in den på Expert
och kunde varken min adress eller mitt fånnummer utantill, hihi.

Shoppade loss för 750 kr på HM för "ingenting". En jätteavtändande
men söt pyamas :D Värsta preventivmedlet.

Käkade på det där lilla italienska stället med mami. Lasagne för mig
och pizza for her, helt okej.



Och har råkat pilla nån inställning så bilderna blir lite lila :S

Nu är det favoritprogrammet nr 1, Halv åtta hos mig såklart !

Kisses bitches

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Älska helge! <3

2009-02-17 @ 22:04:01
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<