Kraschad dator

Datum: 2009-02-11 Tid: 20:25:49
Bärbara datorer + Julia = osant.

Knäppte på min dator i förrgår och efter en stund så sa den
'pjuuuh' och sen så ville den inte starta mer. Och i somras
slog blixten ner i min förra. Sämst.
Nu är jag iaf hemma hos päronen och tjuvsurfar.

Igår så var alltså Mr X hos mig. Vi (läs= han) skruvade ihop min tv-bänk (SNÄLLT)
och sen hade vi bara allmänt mys. Jag gav honom en nyckel så att han
kunde sticka när han ville sen på morgonen. Får ett sms sen 'jag kastade
in nyckeln i brevinkastet'
. Jag svarar nått i stil med 'när får jag se dig igen då'
och han kontrar med 'har ju träning imorrn och så, så vi får väl se...'. Jaha.

Men tji fick jag, när Julia kommer hem så är hela bigga soffan ihopskruvad, och på den
ligger självaste mr X och sover! Han hade alltså aldrig stuckit. Så himla sweet !

Men imorse åkte han på riktigt.
Och måste erkänna att jag känner mig lite ensam.

Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

Åh, är så glad för din skull! :D

2009-02-11 @ 20:48:32
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Joz

OH! TELL ME MORE! TELL ME MORE! Vad tråkigt när vi skaffat karlar :( Man blir så äckligt tråkig och upptagen och vill hellre ligga hemma och mysa än att gå ut och göra krogen.

2009-02-12 @ 00:16:19
URL: http://joz.blogg.se/
Postat av: Petra

Oooh.. en sovande man på ens soffa är ju aldrig fel :)

2009-02-12 @ 13:37:31
URL: http://petrapires.blogg.se/
Postat av: Matilda

Har han inge jobb eller?

2009-02-12 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<