Hemma

Datum: 2009-02-14 Tid: 13:27:45
Blää för att inte ha dator ! Iofs har man tid över för att göra
annat. Typ kolla på tv.
Är hemma en sväng, måste ju blogga! ;)

Har umgåtts en del med mr X. Här kommer lite bilder från veckan.



Mister bygger ihop tv-bänken.



Slutresultatet :D



Min fina stora liggsoffa som mr så snällt snickrade ihop.

NU har jag börjat inreda ! Så jävla kul, älskar sånt. Shoppade massa
krimskrams för alldeles för mkt pengar nu i veckan, rosa grejer såklart!

Igår kom mr X över igen. Jag var hurtig och gjorde fläskfilé i senaps- och
vinsås.




Vi gillar Fanta. Budget-fanta.




Jammie !



Egojules

Sedan hade vi myskväll och jag tvingade honom att kolla på Sex and the city,
eftersom jag inte äger nåra andra filmer/serier. Fattar inte vad män har emot
det, äger ju stenhårt.



Tjuvbild på en morgontrött en, och inte är det jag !

Vill förresten tacka för alla snälla kommentarer i inlägget under,
de boosta mitt självförtroende!
älskar er hörrni' :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Eeeeeh man ser ju inte vem det är när du knäpper på ryggen :S aha kanske meningen :(



Happy valentines day! :D <3

2009-02-14 @ 15:28:47
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Chate

Åhh vad fint satc boxen står i tv-bänken. Om man ändå ägde en sådan.



Ser även ut som du får en mycket hemtrevlig lägenhet.

MÅNGA vuxenpoäng till Julia för maten. Bra där ;)

2009-02-15 @ 02:25:45
Postat av: Julia

Sanna >> Clever girl ;) Tack desamma :)



Chate >> TACK så mkt :D Snäll du! PS. Du kan få komma och titta Satc!

2009-02-15 @ 14:48:02
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Lotte

Ser ut som en hyfsad man du hittat där endå! Händig och allt, hehe :)

2009-02-15 @ 22:56:24
Postat av: Mr X :P

haha mycke smyg bilder här tycker ja! :P

julia har börjat fått det riktigt fint hemma nu tycker ja! :) bra jobbat julia!

2009-02-17 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<