Helgen

Datum: 2009-02-04 Tid: 18:45:21
Okej, har varit lite seg på bloggfronten... bättre
sent än aldrig!

I lördags vare Östhammar City och Bowlan som
gällde ;) Emma kom hit och vi fixade oss och klunkade
lite alkohol.

 

Sedan kom Jocke och hans friends över och vi spelade
lite kort och blev fulla. Kith anslöt även han!

  

Efter en galen bussresa med en galen Emma drog vi som
sagt var in på Bowlan och röjde som fan, ass-shaking bitches!

  


Hade skitkul, blev lite spysjuk efter bussen hem men
annars var allt kanon! Thank you fowks for a nice day.




Söndagen spenderades hos... Mr X? Jag tror faktiskt
att jag har en Mr X nu! Kanske? Aja. Jag blev bjuden
på mat och spelade Guitar Hero för första gången i mitt
liv. Mycket trevligt!

Kommentarer
Postat av: Miss C

Haha, fan vad sexiga vi är.

2009-02-08 @ 00:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<