Gårdagens äventyr

Datum: 2009-02-15 Tid: 14:43:38
Var fruktansvärt otaggad igår, förkyld och kunde knappt
andas genom min lilla snok... Fyllde badkaret och la mig
i kokhett vatten. Blev bara tröttare. Smällde i mig en laxlasagne
och stylade fejjan så gott det gick.



Gick till bussen och mötte upp älsklings-Ronja, destination Easthammer
och Rubbans place! Josse, Emilia, Josse och Sofia var där'åå.



Var fortfarande väldigt otaggad och inte sugen på att dricka äcklig sprit.
Pallrade oss iväg till Pinglan vid halv elva, nånting. Möttes av bra musik
och trevligt folk, och partysuget steg och ett par drinkar inhandlades.



Dansade som galningar hela kvällen, hade jäävligt kul, tack Matilda & Sara
för en kul fest !
Haha Rubban vart nog fullast ändå. Gick mest och snackade Borat-språk hela
tiden, såå söt :)

Åkte hem med fem i ett-bussen, somnade efter att ha glott lite tv och käkat prosciutto.

Imorse gick jag upp och käkade upp all laxlasagne som var kvar, och nu är jag hemma
hos päronen och ska fixa lite med hästhagen och så.

Ciao sexy's.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jätte fin bild på dig överst ju!

Juste! Vart har du köpt den där ångande ögonfransböjaren du snackade om förr :S heh puss

2009-02-17 @ 20:14:28
URL: http://nattic.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<