Gårdagen

Datum: 2009-02-22 Tid: 14:40:06
Började med att Malin kom över å vi fixade oss och snacka lite skiiit.





Sedan åkte vi till Hallstavik och hämta hennes kille + kompis, och sedan
vidare hem till mitt plejs. Kom lite folk och vi drack.





Åkte in till People vid elva-bussen. Därinne blev de massa tjaffs å jag spyr
på folk (läs: killar) som måste bråka för att på någe sätt visa sin manlighet.
Gå hem och kolla på film istället, eller nått. Suck.

Sanna baby var iaf där ! Vi shejkade och raggade gratissprit så gott det gick :)





Hann umgås med party-Kith också en stund innan de spåra.



Och träffade mina kusiner! Kulis :D

Gick till Max och jag ballade ur lite på idioterna som bråkade with my friends.
När jag blir sådär fucking arg så börjar jag grina istället, och så även
här. (Varför kan inte alla göra så? Istället för att puckla på varann. Tvångsinjicering
av östrogen i alla killar!)

Sedan kom inte horbussen, utan fick stå en timme ute i snöstormen och frysa
innan den behagade dyka upp. Var hemma vid fyra, vaknade tjugo i tio och gjorde
lite lasagne, mumma. Nu är jag hemma hos mami & papi och ska tvätta, har
fortfarande inte hittat min tvättstuga haha.

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: emmizz

Du e så jävla snygg! ;)

2009-02-22 @ 21:03:43
Postat av: Sanna Gustafsson

Haha ja det är lite svårt att få drinkar av typ 15 killar ? haha det gick så ganska bra för mig iallafall :P hehe Men skejka ass gick ju utmärkt om man räknar bort den som var efter mig hela tiden :O haha

2009-02-23 @ 18:49:02
URL: http://frokensanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kollat i källaren? :P där hittade ju jag min dådaaaaa! Öppna alla dörrar som går med lägenhetsnyckeln, lalala (A)

2009-02-24 @ 14:59:10
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<