Dirty details

Datum: 2009-02-07 Tid: 22:21:58
Lite oaktiv här, sorri. Men har varit lite bissi va.

I torsdags kom Mr X förbi. Vi hyrde film (Barnhemmet, sjukt
bra skräckis!), käkade godis & chirre och var jättemys.

Sedan åkte jag till jobbä' och mr X stannade kvar hoss mig.
Kom hem, mysfredag igen med massa ryggklining och det är underbart.
Hade armhävningsbattle och jag förlorade kan man väl säga.

Imorse åkte jag iväg till work igen, Mr X still kvar i min lya. Kommer
hem och så har han lagat mat. Nice! Åker till Ikea och mr X
hjälper mig att köpa min efterlängtade soffa.



Varsågod, lite tjuvkik på the handsome mister.


Kommentarer
Postat av: odddie!

fan va nice pics! =) Haha

2009-02-08 @ 11:27:21
Postat av: i s a b e l l a m a l m b o r g

men mr Telli booooy då :(

2009-02-08 @ 12:05:17
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

mr R?

2009-02-11 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<