Bekännelse nr 3

Datum: 2009-02-17 Tid: 20:27:11
Jag är oerhört lättlurad. Jag fattar sällan när folk driver med
mig.

Det har jag blivit efter en pisam händelse för ett antal år sen, då jag frågade
en kille hur gammal han var, han svarade 14 och jag garvade han i
ansiktet och sa 'men kom igen, säg hur gammal du är nudå' (såg väldigt liten ut).
Men han var tydligen 14 och jag skämdes ihjäl. Det sitter fortfarande i, och jag tror
ofta på vad folk säger istället.

I högstadiet frågade jag en vegetarian-kompis vad quorn var gjort av.
Hon sa att det kom från djur som inte hade någon själ.

I flera år gick jag och trodde att man födde upp griskroppar utan
hjärnor
och gjorde veggo-kött av det...



Smart blondin?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahahaha! Inte kul ju :(

2009-02-17 @ 22:20:35
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<