Svar från frågestunden

Datum: 2009-12-06 Tid: 20:48:49


Hur gammal är din kille och hur träffades ni?

Jonas är 29, lite ålderskillnad alltså. Vi träffades på nattbussen hem
från krogen, jag började babbla om att jag ville ha lasagne. Dagen efter
sms:ade han och undrade om jag ville komma och äta lasagne.

Var gjorde du din ansiktsbehandling och vad kostade den?

Gjorde den hos en hudterapeut på Väderkvarnsgatan i Uppsala. Tog en
timme och kostade 600kr.

Bor du i en egen lägenhet?

Yes, en etta på 30 kvm i Alunda.

Vad kostar din lägenhet i månaden?

2442 kr för att vara exakt. Sen tillkommer el och internet och sånt kul...

Hur gör man fet text?

Man skriver *stjärnor före och efter* det man vill ha tjockt på FB, haha!

Vad är du beroende av?

Socker, tyvärr. Finns det inget sött äter jag sockerbitar när abstinensen är som
värst.

Vad jobbar du med?

Jag jobbar i ett travstall med att mocka skit, fodra, städa och sådant skojsigt.
Började som hästskötare, men det var inte riktigt min grej, jag är mån om min
fritid. Så nu jobbar jag med detta istället, 7-12.

Vad vill du jobba med sen?

Jag vet inte alls! Det är jättesvårt det där... Ska börja plugga inom en snar framtid,
beror lite på när jag ska opereras. Och när jag kommit på vad jag vill plugga till,
förstås...

Hur är det med din fot, är du fortfarande sjukskriven?

Detta är sista dagen jag är hemma faktiskt! Har varit sjukskriven i hela
åtta veckor, p.g.a en puckad badrumsolycka som resulterade i en fraktur.

Vad är det pinsammaste du gjort någonsin?

Skämmer ut mig var och varannan dag, är ganska klumpig och tänker efter
jag snackat! Det mesta är kul i efterhand. Men det värsta var nog en gång
när jag var på praktik hos en travtränare och råkade skita på mig, helt
oväntat, jag dog nästan. Inte häftigt!

Bästa minnet från Stall Tilly?

Mycket roliga minnen! Detta var svårt, kan inte välja något. Sammanfattar
med lika pantade arbetskamrater som jag som gör vardagen lite roligare :o)

Bästa partytricket?

Snus! Ta en när du super och det snurrar i skallen. Räknas det som partytrick?

Var köper du helst dina kläder?

Det mesta i min garderob kommer från Gina, Vila, Vero Moda och MQ.

Kan du inte börja att lägga in en dagens outfit varje dag?

Blir nog tyvärr väldigt tråkigt, då jag inte är alltför flashigt klädd när jag
jobbar i stall. Men kan göra't innan utgångar och så!

Vad är du mest nöjd med på din kropp?

Mina ögon. Dom är rätt stora med ganska långa fransar, roliga att sminka.

Vad gjorde du i helgen?

Umgicks med pojkvän och mor, ätit god mat och inte gjort mycket vettigt.

Hur lång är du och hur mycket väger du?

161 cm lång och väger 53 kg. Blivit något extrakilo nu när jag legat på
soffan i 8 veckor.

Har du haft någon könssjukdom någon gång?

Man är inte cool förän man haft dom alla! POKÉMON!!

Visst kör du ponnytrav?

Yes. Har en russtravare och en arab som ridhäst. Rider en del monté och kör
även en del andra hästar.

Vilka tränar du tillsammans med?

En tjej som heter Marika som bor en liten bit ifrån mig. Sedan även med
Cecilia och Olivia från Väddö som kommer över ibland.

Umgås du med hästmänniskor på fritiden?

Nej, faktiskt icke. Gillar att ha lite distans, annars blir det så mycket häst.

Har du några syskon?

Martin, 18 år. Kika på Facebook ;)

Hur gammal var du när du förlorade oskulden?

15 jordsnurr.

Hur många har du haft sex med?

Fler än en, färre än femton. Den som gissar rätt vinner en ponny!

Hur många seriösa förhållanden har du haft?


Två, möjligtvis tre kanske.

___________________________________________________________

Kul med mkt frågor, hoppas ni är nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: sofie bernelind

hahahh "när jag sket på mig" du är inte klok! nästa förfest ska du allt få berätta!! ;) hahha.... you made my day

2009-12-06 @ 21:17:40
URL: http://notebookbysofie.blogg.se/
Postat av: lejonclou

sköna jävel :) hihi

2009-12-06 @ 21:58:16
Postat av: carro a

vem är inte beroende av socker? det är ju så jäkla gott! vad vore världen utan det? TRÅKIG:)

2009-12-07 @ 20:55:24
Postat av: Sara

haha fan skita på sig hehe ja du...jaha så det är på nattbussen man träffar killar alltså hmm får ta en tur då :p hehe får ses snart så jag får se ditt "partytrick" hehe :)

2009-12-07 @ 23:56:55
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: Rubban

HAHAHA " när jag sket på mig" !!!! XD Sitter och garvar för mig själv... :P

2009-12-08 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<