Suck

Datum: 2009-12-15 Tid: 16:14:35
Inte min dag igår.

Skyndade mig ifrån jobbet för jag trodde jag hade tid
Akademiska vid 13.00. Fastnar i vägarbete i en kvart
och blir sen. Kommer fram fem i ett, men hittar inte en
enda parkeringsplats! Snurrar runt i en kvart, men helt
omöjligt. Kör bort till Studenternas, fick en plats längst
bort. Springer (med min fot) till sjukan, gråtfärdig och
slut i kroppen. Kommer fram 13.27 och ber om förlåtelse
för att jag var sen.

-"Men du är ju inte sen. Du ska vara här 13.30!"

Grattis Julia!

Pain in the ass att sätta in tandställningen. Hann bara
underkäken. Var helt slut sen, men tvingade mig själv
att stanna vid Gränby för att köpa julklappar. Går längst
bort till Lagerhaus och hittar en grej.

Upptäcker vid kassan att jag har glömt kortet i bilen.

Nu åker jag hem, tänkte jag. Åker förbi Jälla och ser
plötsligt en bil som står med varningsblinkerserna på.
Ser inte riktigt vad som hänt, stannar. Efter tio minuter
kommer fem ambulanser, tre brandbilar och x antal
polisbilar. Ser hur de får in några personer i ambulanserna
(en person dog och två allvarligt skadade). Bilvrakena fraktas
förbi, galet kvaddade, kollar så att jag inte känner igen dem.
Efter en timme får jag åka, sjukt hur snabbt dom arbetar
egentligen.

Kommer hem och slocknar klockan 21.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<