Rubriker suger

Datum: 2009-12-17 Tid: 16:21:10
Upptäckte precis att jag har suttit vid fönstret med
pattarna i vädret i en timme nu. Med uppdragna
persienner! Hoho. Blottarn...

I alla fall, kul med lite reaktioner på inlägget under,
speciellt ponny-grejen. I 9 av 10 fall tror jag att skydd
på en ponny är onödigt. Förutom på hästar som typ..
Lexius.

Tror knappast att långsammare hästar lyckas slå sig
med en sådan kraft att man måste snöra fast ett skydd
hårt runt ett böjande led för att de annars skadar sig.

No way!

Har badad rosa skumbad och tagit igen mig. Nu ska
jag masa mig ner till Ica och unna mig lite god mat.
Mjuk mat. Hade glömt bort hur obehagligt det är
med tandställning...


Kommentarer
Postat av: Jennie Ahlblom

Ja, Lexius behöver skydd :o) Likaså Iva, hon slår på sig så mycket att både knäkappor & strykkappor bak är alldeles repiga! Jag har aldrig sett på maken faktiskt... Kul att följa din blogg annars, skönt humoristisk! God Jul! / Jennie

2009-12-17 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<