Inte på topp

Datum: 2009-12-26 Tid: 13:16:28

Fick en kommentar i förrgår (vem läser bloggar på
julafton?) av en bitter person som påpekar att jag
uppdaterar dåligt.

Här kommer en uppdatering om vad jag fick i julklapp! ;

1. Munherpes (stor, mycket het böld över min läpp och jag ser
spetälsk ut).

2. Tandköttsinfektion (p.g.a inkompetenta tandläkare som fixade
ett sår som inte ville läka och jag äter med framtänderna).

3. Infekterad navelpiercing (uppstod först en böld runt den, som
senare sprack och nu rinner det gul skit ur den 24/7 och jag går
igentejpad med bomull/alsolsprit/plastpåse.)

Min kropp håller på att ruttna och jag känner mig rätt osexig.

//Klappmongo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<