Gårdagens utgång

Datum: 2009-12-13 Tid: 10:42:11
Blev lite sugen på utgång igår. Svepte några breezers
och åkte till Ronja och co. Kul att träffa igen, så länge sen!
Sen begav vi oss till Bowlan och shejkade. Har alltid så kul på
Bowlan, haha, och även denna gång. Fuck Uppsala när man
kan partaja i Östhammars kommun liksom...... :o)



Gårdagens look. Tänkte först att jag skulle försöka
vara lite naturlig. Meeen kunde inte sluta sminka, blev
tusen kilo kajal och lösfransar, tihi... Dock fick håret
vara i sin naturliga skepnad.

_____________________________________________


Nu ska jag återhämta mig genom att äta
majskolvar och se klart Hitta Nemo!

... och njuta av min sista dag som tandställningsfri.
För imorgon åker den in. Och jag kommer se ut som
14 igen. *Grattis Jules*

Kommentarer
Postat av: sara

Vi ägde hehe :) men jag är förvånad över hallonshotsen dom var ju jättegoda och smakade ju inte alls alkohol :) helt värd kväll :)

2009-12-13 @ 18:36:40
URL: http://tanska.bloggplatsen.se
Postat av: cajsa

Hej! kanonfin blogg!

ursäkta, men jag måste bara få veta.

Vart gjorde du din ansiktsbehandling?

var det på Making Faces eller hos hudterapeuten Iréne Lundgren?



tacksam för snabbt svar! kram

2009-12-13 @ 23:52:32
Postat av: Julia

Cajsa >> Hos Irene! Har gjort hos andra också, kan tipsa dig om en riktigt bra om du behöver en som är bra på acne?

2009-12-14 @ 19:28:33
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: cajsa

Tack!

nejdå det behövs inte. så stora problem har jag ej ;)

2009-12-14 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<