Freaky friday

Datum: 2009-08-03 Tid: 22:42:19
Vaknade 11, bästa vän Rubban kom och hämtade mig 12
och så for vi in till Uppsala för lite shopping.



Jag på Cupido (egentligen Rubbans sallad,
hon sköt över brickan och ba': "det måste
ju se ut som att du också äter på bloggen!" xD)




Den äkta salladsägaren, Anna Rubertson

Sen full rulle hem. In, byta om, iväg till Tilly
personalfest. Gott käk och diverse lekar som
ses på bilderna nedan.





Spelade crocket för första gången i mitt
liv och jag kom fet-sist.


Sedan körde jag olagligt fort hem, hämta sprit fort som fan
och sedan kasta sig på bussen till Rubbans place! Kith
joinade. Drack och hade muuusigt. Upptäkte att det var klent
med 811:or när man väl behöver dom. Tog en taxi och diskuterade
hängkukar med chauffören hela vägen till, guess where,
ÖREGRUND of cåårs.

In på Hummel och shejka satan! Köpte 4 shots och bjöd diverse
personer, stackars Nordea-kort utan uppstående siffror
(är det bara jag som har en nördigt
ungdomskort utan uppstående siffror?!)




Träffade Maria, vi gjorde ett pinsamt och misslyckat
fylleförsök att planka in på Hummel på midsommar.
Nu var vi ärliga!




Natti bloggkompanjonen var där ;)

Nattbussen hem och död nästa morgon.
Ingen spya i alla fall.

Oj vilket långt och trist inlägg. My bad.

Kommentarer
Postat av: Tessi

Hahaha, din gamla fyllekaja;)

2009-08-04 @ 16:24:31
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Karin Kejk

Haha, jag har precis slutat använda mitt sånt där "ungdomskort" utan uppstående siffror och har ett nytt visakort med uppstående siffror! =D haha!

2009-08-05 @ 00:36:36
Postat av: Nathalie

så söt du! :)

2009-08-06 @ 15:21:42
URL: http://www.nattic.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<