Lite sjukis

Datum: 2009-08-20 Tid: 17:54:53
Är hemma från jobbet, hade rejäl feber igår,
nu har jag mest huvudvärk och jag är rädd för
att hosta för då spränger det som fan bla bla bla.

Intressesmurfen hoppar.

Men det är mysigt att vara sjuk. När jag var liten
och var hemma själv sjuk, gick jag omkring och
åt sånt som man inte fick äta, sockerbitar, florsocker,
sirap osv. Då hade man makt! Hehe.

Kom att tänka på en annan gång jag blev lite sjukis.
Hade shoppat på SOLO i Forumgallerian, fick en svart
påse. Färgen på handtagen till påsen släppte och jag
blev lite svart i handflatorna, no big deal. Men sen började
det att klia! Fick prickar över HELA kroppen och det kliade
ööööverallt. Allergisk reaktion mot pås-färgen och det var
sjukhuset direkt. Jag klagade till butiken, fick presentkort
där och en stoooor säck med hudvårdsprodukter (whatta?)
från pås-tillverkarna.

Nu vet ni det. I brist på vettigare saker att skriva.
Har feberfrossa och svammlar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<