Jag och vakter?

Datum: 2009-08-03 Tid: 22:59:08
Folk brukar ofta tycka att jag är trevlig och gullig.
Men inte nattklubbsfittvakter. Vet inte om det är
för att jävlas eller vad fan det beror på.

ALLTID ska de jävlarna (om de nu släpper in mig)
tveka en stund. Till och med på Hummel senast
säger de att "du får komma in, men det är på gränsen"
och pekar på åldern på körkortet. What? Det var inte
ens halvfullt där inne.

Visst förstår jag om det är smockat med folk, men
som på Bj senast när jag vänligt påpekade att det
vistades killar med tjocktröjor födda -91 därinne,
men nope.

Äh, kanske ska klippa håret, köra backslick och byta
kön så kanske det funkar.




Förresten fyller jag 20 år den 24/10, ska börja kika
lite efter en lokal som är tålig för hårt party, för då blir
det fest!

Kommentera lite nu folket, så kommer min blogglust
att spira likt en nyponros!

Kommentarer
Postat av: rubban

jävla snygga brudar! ;) hehe, jadu..vakter e ju som dom e... imorn blir det öregrund igen! ;)

2009-08-04 @ 12:32:04
Postat av: ` isabella szerafia.

FEKKEEEEEEEEEEEEEE

2009-08-04 @ 13:01:49
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Tessi

Hata vakter!:( Åååhåååhå, parteeeeeiii låter nice!;)

2009-08-04 @ 21:20:18
URL: http://tessiivattmyren.blogg.se/
Postat av: Karin Kejk

Haha jaa, vakter alltså. Som när jag blev utslängd från People för att jag "vinglade lite", fick stå utanför i ca max en minut, kanske 30 sekunder, sen fick jag gå in igen ;P

2009-08-05 @ 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<