Gamla (fylle)minnen

Datum: 2009-08-27 Tid: 22:14:27

Då min blogginspiration tryter, så hittade jag på lite
gammalt material jag kan lägga in från en extrem
fylla förra året. Breeders Crown-festen som Hockey-
ligan hade på Harrys i Eskilstuna.



Hade så SJUKT jävla kul i helgen så det finns inte! Fyfan så jävla skoj det var alltså. Åkte halv ett till travet med Ina som blev 6:a och vi frös som as. Sedan drog vi oss mot hotellet, Christine och jag fick bästa rummet. Förkrökade med folk i någon annans rum. Blev redigt berusad och sedan drog vi oss mot Harrys! Shejkade och shotade utav helvete, resten är ett mysterium...

Efterfest sen på någons rum, men en full Julia drog sig in i egna rummet och sov. Och helt seriöst så gick jag vilse i vårat hotellrum, jag gick omkring en halvtimme och hittade inte toan! Trodde att spegeln var toadörren och stod och försökte bända upp den. Gav tillsist upp, kissnödig och spyfärdig, och konstaterade att toan är fan borta. Satte mig vid skrivbordet, råkade ringa upp receptionen samtidigt som jag satt och försökte framkalla en spya. Nån gång där blev jag lite klar och fick syn på var toan var. Ahh. Drack cola från minibaren och spillde ut ett antal flaskor, vann VM i fyllesms till en snubbe jag lovade mig själv att aldrig mer kontakta, osv... Grattis Julia till total nykterhet!

Vaknade sedan av att nåra höll på och ringde mig stup i kvarten och krävde efterfest i vårat rum. Släpade mig sedan upp inlindad i täcke och gick ut i korridoren för att möta upp dem och meddela att så var ej fallet. Resulterade i att dom gav sig och drog, jag somnar på golvet. Vaknar av en rumsgranne som kommer. Jag får inte upp dörren till mitt rum utan får be om hjälp att stoppa i nyckeln, vilket görs.

Sover en stund men väcks snart av en full insläntande Christine som kommer in och tycker att vi ska ha efterfest ändå. Efter en stunds funderande avstyrs planerna och vi sover äntligen.
Vaknar av larmet kl. 9 följande morgon och vi käkar hotellfrukost som fan med alla halvrisiga festdeltagare. Drar hem vid tolv, och nu kl.19.21 är jag fortfarnade bakfull som ett as.

Hihi :)


Kommentarer
Postat av: snyggaste på tilly

haha vi får köra en repris det här året på den helgen.. ;)

2009-09-08 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<