TILLBAKS !

Datum: 2009-04-28 Tid: 20:58:22
Snacka om att jag har varit en dålig bloggare.

Ska jag vara ärlig så har jag mått riktigt dåligt. Eller gör, förresten.
Har hänt massa emotionella grejer som har sänkt mig så totalt,
trodde inte jag skulle bli så knäckt. Jag ska klara det här.

  

Min rygg gör ont. Mitt jobb är väl inte så snällt mot kroppen direkt.
Har kört snabbjobb med bägge pålisarna idag, dom var hyffsade.
Anmälde Rosalie till värsta självmordsloppet på söndag. Penninghcp
alltså... Någon som snackade om att det skulle bli rättvist och jämt?

Imorgon ska jag till Ikea, och sedan Akademiska på konsultation...
Wish me luck !

Trots att jag inte uppdaterat, så har ändå besökskurvan varit jämn,
snacka om trogna läsare!
Sötnosar. Men nu ska jag bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Kejk

Såå, när kommer du till Gävle? :)

2009-04-28 @ 23:18:36
Postat av: Melinda

Faan va brun & snygg du är din jävel ;D

2009-04-28 @ 23:19:09
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så söt :)

2009-04-28 @ 23:40:10
Postat av: Linda & Hanna

Riktigt fin blogg! kolla vår? (A)

2009-04-29 @ 21:47:57
URL: http://twiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<