Svar på fråga

Datum: 2009-04-07 Tid: 18:06:28
Vad använder du för blekmedel? Alltså vad för märke på färgen o vart köper du den?
Vilket silverschampo använder du?


Svar: Använder Schwarzkopf Poly Blonde L1+, alltså den allra starkaste blekningen.
Mamma bleker på mig, använder en pensel till att pensla på färgen på utväxten och
låter det verka en timme från att man har penslat klart. Har väldigt mörkt hår egentligen
så det är nödvändigt! Blekningen finns på Ica, Kicks osv.



Använder Joico's silvershampoo, kostar ca. 200 kr hos frisörer som säljer Joico. Dock
är det för starkt för mitt hår, använder det väldigt sparsamt. Men har man gulare hår är
Joico bäst! Annars kan jag också rekomendera RUSK.



Fyfasiken vad jag har kämpat för att bli såhär blond kan jag lova! Hade massa gamla
svarta färger i håret när jag började, vilket sliiit! Kommer aldrig byta hårfärg igen! :)

Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-07 @ 20:58:31
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

Tack för svaren :D

2009-04-07 @ 21:32:33
Postat av: Anonym

Vart köpte du ditt löshår? Hur mkt kostade det? :D

2009-04-08 @ 15:39:16
Postat av: Julia

Anonym: Sök på "löshår" eller "extensions" i bloggen, har skrivit ett fett inlägg om det för ett tag sen :)

2009-04-08 @ 15:55:11
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<