Sanningen om mina trosor

Datum: 2009-04-01 Tid: 20:45:30


Den här lite osmickrande bilden är jag taggad på på Facebook, förkröks-
bild.

När jag ska ut på krogen så tar jag på mig mina allra fulaste trosor,
som ligger längst ner i troslådan. Sånna där man bara har när man har
mens, you know girls.

När man dricker alkohol tappar man lite utav sitt förstånd någonstans på
förfesten, och konsten att bedömma andra människor minskar. Trosorna har
jag som säkerhet, för att jag inte ska släpa hem något ragg. Ifall man skulle
bli sådär klotfull och få för sig att det skulle vara en bra idé (vilket det aldrig är).
Sex på fyllan är värdelöst och jag kommer aldrig ha det igen, vilket jag hade
som nyårslöfte. Men trosorna får hänga med ett tag till, som en påminnelse ifall att...

Ps. Jag sprang 35 min igår också! Med bara en en-minuterspaus.
Sprang inte idag p.g.a träningsvärk.
Jag är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<