Nice

Datum: 2009-04-08 Tid: 15:53:43

Precis hemkommen från en joggingtur... Damn vad jag gillar att springa!
Med högt dunk i Koss-hörlurarna och bra skor på fötterna så är det något
jag tycker är... inte kul, men skönt! Man känner flåset, hur det spänner i lår och
mage
, och så är man riktigt nöjd med sig själv efteråt.

Dessutom försvinner sötsuget. Eller i alla fall det där värdelösa ätandet,
när man äter bara för att man inte har något annat att göra liksom. Det är
lättare att stå över när man tränar, annars känns träningen för gäves.

Nyduschad, myskläder på, i soffan med Sex and the City på min 40-tummare...
Idag får hästarna stå över, för idag är det bara min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<