Mums

Datum: 2009-04-08 Tid: 20:46:05
Har precis gjort & ätit en macka med rökt lax, persilje-majonäs, räkor och löjrom.
Så sjukt gott! Har glömt kameran i bilen, så ni får fantisera om hur snygg den var ;)

Har ju mitt shetlandssto ute på annons, och jag blir snart tokig på hur korkade
vissa männsikor är alltså. Är man intresserad utav en häst, så ringer man väl
ägaren och ställer sina frågor? De få som ringer säger 'jag ringer på en shetlands-
ponny'. Och sen blir det tyst. Jaha? De flesta mailar, det känns så oseriöst. Och värst
är väl dom som smsar! Fick ett mess där det stod 'Nattar bebis, däför jag inte ringer'.
Jaha, välja bra tidpunkt på att svara på annons var det ja... Skärpning, vuxna männsikor.

Ledig på fredag, så underbart! På lördag blir det party, karatefylla i sikte! No limits,
jag har varit alldeles för städad på sistone, nu jälar ska här halsas.



Jag, Ronja, Emelie... lite mer än ett år sedan. Saknar oss!

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz.

Vadå glömt i bilen, du bor ju i den! :(

2009-04-08 @ 23:07:31
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<