Mitt hemliga arkiv

Datum: 2009-04-09 Tid: 20:39:44
Har nyss suttit och raderat lite mess på mobilen, hade 954 st och det
var tydligen max. Har svårt för att ta bort mess, vill alltid ha ifall man vill
läsa igen, typ. Vilket man aldrig ändå gör. Iaf, hittade lite lustiga.



Jag & Bella skickade alltid massa glöm ej-mess till varandra förr.



Obs! Läses med thai-dialekt :)



Saknar
Rickelitos nyhetsmess faktiskt!



Kollegan, alltid lika vänlig.



Skickade fråga till hundraarton. Dom var bra!



Knullmess fem-i-tre...



Några gör ett desperat sista försök efter en diss.



Har blekt utväxten, hade inte så mycket men vill ha heeelt blondie
innan jag sätter i håret! Som ska i imorrn. Bild kommer :)

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

hahaha, suttit och skrattat högt.

Favoriten får bli , Jag älskar dig, men du bryr dig inte!

haha

2009-04-09 @ 21:03:16
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahaha fan sköna sms alltså!

2009-04-15 @ 21:10:37
URL: http://miiianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<