Min helg

Datum: 2009-04-06 Tid: 17:28:18
Förresten, min helg ! Fredagen har jag ju redan skrivit en hel uppsats om...

Lördag åkte jag först till Gränby en sväng och kika lite på allt nytt vårigt.
Även om man inte shoppar något så känns det nästan som om man har
gjort det bara av att titta på allt snyggt! Satisfaction ;)

Sedan börnade jag vidare till Solvalla, team Julia vs Candlelight skulle utövas!
Hon värmde fint och klockade henne under rekordet. I kvalet blev hon hypertaggad!
Blev bakrädd av alla nerver, vi fick ta det jättelungt och gick runt på 08 tror jag. Red
lilla Irrbloss också. Jättekul att vara tillbax, njöt för fulla muggar.

Sedan var det bara att börna hem igen (efter ett snabbstopp på Donken). Käkade
entrecôte (stavning? orkar inte googla) på altanen för första gången i år. Mysigt! Sedan
var det bara att sadla om igen och åka till Östhammar. Vi firade Nadja och hade mys
med ost och kex och sånt där moget stuff (som egentligen inte är så gott, men man äter
det ändå).
Jättemys! For hemmåt, och innan bedtime fick jag lov att köra hem en alkoliserad
Malins bil. Sen sov jag!

Söndag, åkte hem och firade daddi 55 år, gratz lixom! ;) Körde ponni, tränade mig själv och
sedan åkte jag och Malin in till Uppsala. Käkade massor med mat på kina. Läskig sak förresten,
har käkat på den restaurangen kanske tre gånger i vinter. Och när jag ska beställa sushi säger
servitrisen 'avokado, lax och räka, eller hur? Och fanta'. Dåligt minne or what ! I'm impressed.

Sedan hände läskig sak nummer två. Malin och jag traskade iväg till bion för att se 'Män som hatar
kvinnor'.
Biljettförsäljaren frågar om vi har fyllt 15. Jag vet inte, men när man är i den här åldern kan
man inte riktigt ta det som en komplimang när någon tar en för att  vara 5 år yngre.......
Filmen var i alla fall så bra som alla säger, fast hemsk! Satt med händerna för ansiktet halva tiden.

Bra helg.



Psst! Vi ska förresten boka Ayia Napa till juli :D

Kommentarer
Postat av: emma

haha schysst bio snubbe! ;)

2009-04-06 @ 19:32:35
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<