Hatobjekt nr. 1

Datum: 2009-04-04 Tid: 23:26:26
Det finns en anledning till att det är roligare att festa här
ute på "vischan", och det är att man slipper alla Uppsalatjejer...
De värsta är sånna där slarviga-hårknuts-tjejer, supertrendiga
som ska se ut som att dom bara råkade ta på sig det som låg på
golvet och sedan blev allt såå rätt. Bara sådär lixom. De är alltid
de bitchigaste.

Kanske drar alla över en kam, men så otroligt mycket ytlighet, bitchighet
och blickar
och sånt bara spyr jag på. Tjejer som tror att dom äger ett ställe
eller en speciell plats på dansgolvet för att dom tror att dom är snyggast, aaaghh...

Ibland riktigt kliar det i lösnaglarna på mig.

Jag var förresten beredd på att få massa elaka coment's när jag började blogga,
jag trodde det var massor med bruttor som hatade mig. Men jag har
faktiskt inte fått en enda elak kommentar än! Eller dom kanske inte har hittat hit än bara? ;)

90% av allt i min blogg handlar om typ smink och hår, men jag är inte så ytlig som jag verkar.
Jag försöker i alla fall vara en öppen person som inte dömmer folk innan jag lärt känna dem.
Det är svårt, man går oftast efter första intrycket omedvetet (precis som med mig och slarviga hårknutar,
vissa kanske är superschyssta?), men man får ha det som ett slags mål.

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz

hårknutar, tvi!

EUHW! :D

2009-04-05 @ 13:03:14
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm.. ja, många brukar ju se blondiner med löshår och mkt smink som de bitchigaste..

2009-04-05 @ 17:08:35
Postat av: Kejk

Alltså det är konstigt det här, jag fattar inte varför så många tjejer på krogen ska vara så fittiga!

2009-04-05 @ 19:32:13
Postat av: Sanna

Aaaaah det va en sån där hårknutsbrud som hoppade på min tå MED FLIT ute i rökrutan på krogen förr, BITCH!

2009-04-06 @ 23:22:00
URL: http://essesset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<