Grattis bästa vän

Datum: 2009-04-03 Tid: 17:08:31
Idag fyller min totalt underbara, älskade vän och själsfrände
Nadja 20 år !



Nadja och jag i lite... yngre och risigare format ;)



Nadja utövar våran humor i Kina



För alla gånger vi haft så otroligt kul i skolan. "Eeeeh?"



Hjärta



18 år och första krogrundan tillsammans



Pank utgång, vi låtsades vara fulla och det gick helt ok

Tänk va tiden går. När jag lärde känna dig var du en spinkig liten
fioltönt. Nu är du... eeeh.. ehhhhh.. en kvinna med former som är cool :D


Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Glatis! :D

2009-04-04 @ 00:47:56
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Rubban

HAHAHA skål för fioltönten! <3

2009-04-05 @ 21:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<