Gårdagens slir

Datum: 2009-04-04 Tid: 22:59:12
Igår var det partey. Löshåret var lockat och jag var taggad.
Johan & Malin kom över till moi, och vi drack lite billig smuggelsprit.
Sedan fylldes det på med folk. Mkt trevligt :-)

  
  

Åkte in till stan vid elva tyyp. När vi kom fram svek jag gänget, och
mötte upp Simpa. Vi drog in på Bj, och de andra till Musikens hus.
Fuck så bra musik dom kör på lilla dansgolvet på Bj, me love it!
Men saknade Malin så mycket, att jag gick rätt snart. I mina klackar
färdades jag ända tillbaka till Musikens hus och Glow in the dark, satan
vad mina fötter mådde dåligt.

Klent med folk, men sån't gillar jag! Jag är ingen sån som gillar att
stå och skaka rumpa på en liten fläck, jag vill ha yta så jag kan hoppa
runt och shejka satan ;) Och DET gjorde Mejlin och jag. Helt ok musik
stundtals, och vi hade kul som alltid.

 Inne på Glow in the dark

Tog 02.20-bussen hem, och somnade sött. Eftersom jag skulle köra
häst på Valla idag, så tog jag det lugnt med alkoholen.



Jag och Kith får avsluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<