Frågor (i brist på annat)

Datum: 2009-04-06 Tid: 18:31:17
Har du kysst någon idag? Om jag har! Alla mina killar i garderoben är så krävande.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? Nej.
Har du ett förhållande? Jo men vi kysser aldrig varandra.
Hur många har du varit tillsammans med? Två förhållanden.
När förlorade du oskulden? 15 år och det var inga fyrverkerier tyvärr.
Har du varit otrogen och om ja, varför? Never and not gonna happen.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Haha ja! För att skapa spänning i tillvaron, sorgligt men sant...
Vem hade du senast ett förhållande med? Thomas.
Är du romantisk? Det hoppas jag!
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej, jag är snäll.
Är du svårflörtad? Beror på alkoholhalt ;)
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Robin.
Hur länge höll det? 4 mån, yeiy !
Har du lekt med någons känslor? Roligare att leka med maten.
Har du haft sex med över 20 personer? Nope.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 1,5 år.
Och ditt kortaste? 4 mån.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Man saknar alltid det man inte har.
Är du en bra pojk/flickvän? Jag städar, lagar mat och diskar när jag blir tillsagd!
Hur många har du haft sex med i år? En.
Vem sov du senast bredvid? Mammi.
När fick du di första riktiga kyss? 15 år, full som fan och tvingade mig på en stackare!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Typ 32.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Inte om han hette Rutger.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Blivit dumpad. Vad fan är felet cp-jävlar? :)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Så mkt fett som möjligt. Gärna.
Föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? Svenska.

Kommentarer
Postat av: ` isabella sz.`

När fick du di första riktiga kyss? 15 år, full som fan och tvingade mig på en stackare!



Eeh, anna & love? :D

2009-04-06 @ 19:09:55
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: ` isabella sz.`

När fick du di första riktiga kyss? 15 år, full som fan och tvingade mig på en stackare!



Eeh, anna & love? :D

2009-04-06 @ 19:10:01
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<