Förlåt hörrni...

Datum: 2009-04-13 Tid: 13:47:39
Har ju faktiskt en hel del trogna läsare nu, så jag skäms lite
att min update har varit kass. Har dock ett bra försvar; min dator
har säckat ihop totalt. Nu går det inte ens att skriva på tangentbordet,
bara siffror. Ska lämna in den i veckan. Nu är jag hemma och snyltar
lite från brors dator.

Helt otroligt skönt att vara ledig ! Gudomligt, man är inte bortskämd
med sovmorgon här inte.

I lördags kom det lite folk till mig. Vi hade en för-förfest at my place,
sedan våldgästade vi min granne Matilda och fortsatte krökandet där
inne tills bussen kom.



Jag & Elin.
(Ps: extensions :D)



Mah girls!

Sedan är resten av kvällen lite suddig. Åkte iaf till Bowlan och röjde
satan. Blev ganska rejält dragen må jag säga, men det var väl det som
var planen i och för sig.



I'm brining sexy back, YEAH!


Fick skjuts hem av Annelie. Sedan la jag en spya bredvid sängen nångång i sömnen,
alla dyra drinkar visade sig igen. Mådde gnu hela söndagen, 'jag ska aldrig mer dricka-
dag'.

Big time dinner med släkt ikväll, god mat väntas! Min mamma är kung på sånt.
Nej, nu ska jag ut i lovely vädret och köra häst. Se yaah.

Kommentarer
Postat av: Annelie

illa du.. =/

Men det var nästan kul på vägen hem iaf xD

2009-04-13 @ 14:59:47
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Mallan

haha fuck vilken äcklig bild! xD

Bjuder på den ja, hahah!

2009-04-13 @ 16:11:43
URL: http://mildaamakaroner.blogg.se/
Postat av: pelle wallin

ta bort svarta rutan tack:)

2009-04-25 @ 20:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<