Dagens klag

Datum: 2009-04-16 Tid: 19:14:42

Studera.nu kan äta bajs.

Snart 20 år gammal och jag har fortfarande inte lärt mig att göra saker i tid.
Satt vid nio-snåret igår och sökte massa program inför hösten på studera.nu.
När jag är klar och ska acceptera så kraschar sidan, precis som förra året.
Provade igen imorse, går fortfarande inte. Hör på radion att dom förlänger
anmälningstiden till klockan tolv, HALLÅ? Jobbar inte folk då?! Varför inte
ha öppet till 24.00?

Så jag missade anmälan. Fuck you studera.nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

oh no!!! fan vad surt! jag var smart och gjorde min anmälan några dagar innan jag ;) vad hade du tänkt att söka för program då? puss

2009-04-17 @ 18:22:54
Postat av: Carro

Håller med. Va fan de vet väl att det blir så där precis på slutet... dem kan ju skaffa bättre servrar så skiten inte kraschar. Men det var i alla fall tur för mig, eftersom jag glömde bort att det var den dagen man skulle söka senast, så då fick jag ju dagen efter på mig :D Men som du skriver borde de ha förlängt tiden med ett helt dygn :D



Vad ska du plugga? :)

2009-04-22 @ 12:56:56
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: anna

sök ngn folkhögskola då,de har sista anmälningsdag ngn gång i mitten av maj

2009-05-03 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<