Hey tards!

Datum: 2013-10-10 Tid: 21:15:43
Jag är ledsen att jag inte bloggat på längehaha shalama halama.

MUSCHA SCHALAMALAMA. Så tycker jag om den saken.

Jag ska försöka ge den här internetdagboken en liten chans, eftersom hela 5 personer (obs har inte skrivit kommentarerna själv :p:P) hade saknat min ljuva poesi.

Vad fan skriver man i en bloggjävel nu igen? På sistone har jag börjat få panik för att jag gör helt onödiga updates på sociala medier, precis sådana som jag tidigare hatat typ checkar in när jag ska gå på bio. Det slutar med att jag får en like från min mamma, sedan påminns jag om mitt fatala misstag, stirrar i panik ut i luften framför mig smått handlingsförlamat innan jag kastar mig på deleteknappen och HOPPAS att ingen har sett mitt pinsamma internetavtramp.

SÅ FÅR DET INTE BLI HÄR så nu ska jag vara ruuuuulig NÅ JÄVULSKT. Ni som känner mig vet ju att jag är lite "tokig" av mig. Såhär ser jag ut när jag försöker vara lite "tokig" och "knasig":




Såhär ser jag ut när jag försöker va "snögg chey":


Nej, om man ska ta och göra lite revolt mot vuxenvärden och äta godis och borsta tänderna i omvänd ordning.

Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<