Gårdagens frisörbesök

Datum: 2013-10-22 Tid: 23:14:00
Jag är så HIMLA foglig när jag går till frisören. Jag måste vara en drömkund. Ba finner mig och är sjukt nöjd vad dom än gör med frippan.
 
Igår gjordes slingor med hätta på mig, ni vet en sån där ful mössa. Frisören lirkade ut hår genom hålen med en virknål, och i varje hål så stack hon mig skithårt ner i skalpen. Gjorde så jäääääävla ont.

Frisören: Du får säga till om det gör ont.
Jag: Hehe, nej det går bra. (Hör jag mig själv säga. VA?! Det var precis tvärtom you stupid tard)
 
När det närmade sig tinningarna så kom det tårar på mig och det kändes typ värre än att tatuera sig, tyckte jag.
 
Jag: ......... Ajaj, nuuuu gör det nog lite för ont, tror jag! Hehe...
 
Alltså.
 
Ljusbrunare blev jag i alla fall, med en hårbotten som fortfarande ömmar :))

Kommentarer
Postat av: mari

haha ja jag med. och när dom borstar håret genom att slänga borsten i tovorna och slita ut dom. "Nej det gör inte det minsta ont, jag är då inte håröm!"

Svar: Fattar inte det där, vad vinner man på att vara duktig? Istället för att säga JA jag är håröm, nu tar du det piano..
Julia

2013-10-22 @ 23:50:29
Postat av: Linn

Jag fattar det inte heller, man ska vara så himla duktig hela tiden. Så sitter man där med tårar i ögonen och har lust att skjuta sig i foten för att få något annat att tänka på. Allt för att inte säga "Nu gör det lite ont, kan du försöka sluta att punktera hjärnan med den där jävla virknålen?!"

Min värsta frisörmardröm var när jag dagen innan hade gjort en piercing i örat (tragus) och frisören kom emot den med sin kam hela tiden. Det var så ömt att jag hade lust att dra av örat men vågade jag säga något? Nej då, jag satt där med tårar i ögonen och bara längtade tills allt var över.

Svar: Amen exakt! Hade det varit en person en kände hade det ju blivit nackskott diHaha ajaj, lider med dig...
Julia

2013-10-23 @ 11:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<